Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
Szybka dostawa paczki Polska Anglia

SZYBKA DOSTAWA

Odbiór w każdy dzień roboczy

ODBIÓR W KAŻDY DZIEŃ ROBOCZY

99% klientów poleca euro-pakę

99% KLIENTÓW POLECA EURO-PAKĘ

Ubezpieczenie do 5000zł w cenie przesyłki

Z UBEZPIECZENIEM DO 5000ZŁ W CENIE PRZESYŁKI!

MONITORUJ PRZESYŁKĘ

Pytania i odpowiedzi

  • 1. Czym zajmuje się serwis Euro-paka.pl?
  • Z serwisem Euro-paka.pl wyślesz  paczki do Polski, paczki z Polski do Anglii a także wyślesz paczkę do innych państw Europy w bardzo atrakcyjnych cenach.

    Wynegocjowaliśmy najlepsze umowy u naszych Partnerów, dlatego możemy zaoferować Wam najlepszych kurierów w niesamowicie niskich cenach.

  • 2. Jak pakować przesyłki DPD, GLS, INPOST, TNT, ParcelForce, UPS?
  • Przesyłki pakujemy w odpowiednio mocne kartony, lub pudła w odpowiednich wymiarach, W DPD trzeba pamiętać że najdłuższy bok paczki nie może przekroczyć 175 cm.

    W GLS najdłuższy bok nie może przekroczyć 200 cm.


    Jak nie pakować paczek W jaki sposób pakować paczki

    Paczka powinna być dobrze oklejona taśmą pakunkową oraz owinięta folią stretch, każda krawędź paczki powinna być zaklejona taśmą. Odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie zawartości paczki i jej przygotowanie do transportu spoczywa na Nadawcy. W celu zabezpieczenia zawartości radzimy korzystać ze styropianu/folii bąbelkowej. Zawartość paczki nie powinna się przemieszczać wewnątrz kartonu, każda wolna przestrzeń powinna być wypełniona (folia bąbelkowa/styropian/inny wypełniacz). Do przewożenia materiałów szklanych i delikatnych zalecamy stosowanie specjalnych to tego celu przeznaczonych opakowań. W przypadku przesyłania elektroniki itp. (np dekoder TV, laptop, kamera) należy go umieścić w ORYGINALNYM OPAKOWANIU. Na każdej paczce należy umieścić pełne dane Odbiorcy: Imię i Nazwisko/Adres wraz z kodem pocztowym/Telefon kontaktowy.


    UWAGA: Przy odbiorze paczki należy dokładnie sprawdzić stan opakowania i wszelkie zastrzeżenia odnośnie ewentualnych uszkodzeń zawartości należy zgłosić kurierowi przed pokwitowaniem odbioru.

    Przewoźnik może odmówić prawa do reklamacji kiedy podczas nadawania przesyłki były łączone 2 mniejsze kartony. Zabrania się łączenia 2 mniejszych kartonów( jako jedna paczka), z uwagi na to że jeżeli podczas transportu jeden z kartonów oderwie się od całości Przewoźnik odmawia reklamacji.



    Podczas nadawania bagażu (torba podróżna, walizka) należy zapakować w karton, owinąć streczem oraz taśmą pakową. Podczas zabezpieczania nie mogą wystawać części bagażu takie jak rączki, kółeczka. Współpracujący z nami przewoźnicy nie ponoszą odpowiedzialności za opakowanie, a za jego zawartość. Przesyłki są sortowane na automatycznych rolkach, paczka powinna mieć wygląd prostopadłościanu (bez żadnych wystająch częsci), aby mogła bez przeszkód być sortowalna automatycznie.


    NASZ PRZEWOŹNIK TRAKTUJE BAGAŻ BEZ ZABEZPIECZENIA JAKO NIESTANDARD, ORAZ DO KAŻDEJ TAKIEJ PRZESYŁKI DOLICZANA JEST OPŁATA 30GBP lub 156ZŁ JEŚLI PRZESYŁKA JEST NIEODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONA. PROSIMY PAMIĘTAĆ O DOKŁADNYM ZABEZPIECZANIU PRZESYŁEK, GDYŻ ZA KAŻDY NIESTANDARD DOLICZAMY 30GBP lub 156ZŁ Z PŁATNOŚCIĄ 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA OD NAS PISMA.


    Wymagania dotyczące pakowania opon DPD:
    - Pakowana pojedyńczo
    - Opona owinięta owijką(taśmą), etykieta adresowa naklejona zgodnie z poniższym zdjęciem
    - Kod kreskowy na rancie opony
    - Etykieta naklejona w taki sposób, aby nie powstały jej zagniecenia czy pofalowania, zwłaszcza przy obszarze kodu kreskowego. Przykład dobrze zapakowanych opon
    Przykłady źle zapakowanych opon: Przykład źle zapakowanych opon

    Wymiary paczek DPD Classic:

    łączna waga paczki nie może przekroczyć 31.5 kg;
    najdłuższy bok nie może przekroczyć 175 cm;
    suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekroczyć 300 cm, obliczane według wzoru: 2xH + 2xW + L = max. 300 cm (gdzie: H- wysokość; W - szerokość; L - długość, najdłuższy bok).

     

    Wymiary paczek TNT

    waga jednej paczki nie może być większa niż 70 kg,
    najdłuższy bok nie może mieć długości większej niż 240 cm,
    np. jeśli najdłuższy bok ma 240 cm to szerokość przesyłki nie może przekroczyć 30 cm, a jej wysokość 50 cm.

     

    Wymiary paczek UPS

    waga jednej paczki nie może być większa niż 70 kg,
    najdłuższy bok nie może mieć długości większej niż 259 cm,
    np. jeśli najdłuższy bok ma 259 cm to szerokość przesyłki nie może przekroczyć 40 cm, a jej wysokość 40 cm.

     

    Wymiary paczek ParcelForce: 

    łączna waga paczki nie może przekroczyć 30 kg,
    najdłuższy bok nie może przekroczyć 150 cm,
    suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekroczyć 300 cm, obliczane według wzoru: 2xH + 2xW + L = max. 300 cm (gdzie: H- wysokość; W - szerokość; L - długość, najdłuższy bok).

    Przesyłka gabarytowa: w przypadku, gdy waga gabarytowa, liczona według podanego niżej wzoru, przekracza wagę rzeczywistą, cena ustalana jest za wagę gabarytową. Wzór: waga gabarytowa = wysokość (cm) x długość (cm) x szerokość (cm) / 5000. Przesyłki, których waga gabarytowa i/lub waga rzeczywista są większe niż 30 kg, naliczana jest dopłata w wysokości 50 GBP.

    Wymiary paczek GLS: 

    waga jednej paczki nie może być większa niż 50 kg,
    najdłuższy bok nie może mieć długości większej niż 200 cm,
    szerokość przesyłki nie może przekroczyć 80 cm, a jej wysokość 60 cm,
    obwód + najdłuższy bok nie mogą przekroczyć 300 cm,
    sposób obliczania sumy obwodu i najdłuższego boku: 2 x wysokość + 2 x szerokość + 1 x najdłuższy bok.

    Wymiary paczek InPost Cross Border: 

    waga jednej paczki nie może być większa niż 25 kg,
    najdłuższy bok nie może mieć długości większej niż 40 cm,
    szerokość przesyłki nie może przekroczyć 40 cm, a jej wysokość 38 cm.


      
  • 3. Czy moja paczka jest ubezpieczona?
  • Tak, przesyłki są ubezpieczone.
    Przesyłki DPD są ubezpieczone do 1000 zł w cenie. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia do 5000 zł.
    Przesyłki GLS są ubezpieczone do kwoty 4000 zł w cenie za przesyłkę.
    Przesyłki InPost są ubezpieczone do 5000 zł w cenie.
    Przesyłki UPS są ubezpieczone do 323 zł w cenie, Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia do 5000 zł.
    Przesyłki TNT można ubezpieczyć do kwoty 5000 zł za dodatkową opłatą. Przesyłki PARCELFORCE są ubezpieczone do kwoty 460 zł w cenie. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia do 5000 zł.

    Należy pamiętać o sprawdzeniu przesyłki przy kurierze podczas doręczenia.


  • 4. Ile czasu trwa dostarczenie paczki kurierem?
  • Czas transportu przesyłki z Polski do Wielkiej Brytanii to 3-5 dni robocze, natomiast paczki nadane z Wielkiej Brytanii do Polski to czas od 4-5 dni robocze.
    Czas dostawy w usłudze InPost Cross Border w zależności od kraju waha się od 4 do 7 dni roboczych.

  • 5. Czy mogę pakować szklane przedmioty?
  • Delikatne przedmioty jakie jak: TV, porcelana, laptopy, szkło Klient wysyła na własną odpowiedzialność.
    Przewoźnik może odmówić wypłaty odszkodowania jeśli w przesyłce znajdowały się delikatne przedmioty.

  • 6. Czego nie mogę pakować?
  • - Żywność

    - materiały łatwopalne

    - Lekarstwa na receptę( w formularzu zamówień prosimy precyzować dokładniej jakiego rodzaju farmaceutyki będą przewożone, np. suplementy diety, witaminy)

    - alkohol ,papierosy, wyroby tytoniowe

    - materiały wybuchowe lub radioaktywne, substancje żrące lub cuchnące, broń i amunicję,

    - narkotyki lub leki i środki psychotropowe, za wyjątkiem przedmiotów wysyłanych w celach naukowych lub medycznych przez ustawowo do tego upoważnione instytucje,

    - żywe rośliny i zwierzęta,

    - zwłoki, szczątki ludzkie lub zwierzęce,

    - dzieła sztuki, antyki, kamienie i metale szlachetne w jakiejkolwiek postaci lub formie, waluty, zbywalne papiery wartościowe, certyfikaty i jakiekolwiek inne walory zbywalne,

    - substancje które mogą zabrudzić lub w inny sposób uszkodzić pozostałe przesyłki

     

    Zapoznaj się z regulaminem DPD POLSKA odnośnie towarów zabronionych do transportu - link do regulaminu DPD.

    Zapoznaj sie z regulaminem InPost Cross Border  - link do regulaminu InPost Cross Border

    Zapoznaj sie z regulaminem GLS POLAND  -   link do regulaminu GLS POLAND

    Zapoznaj sie z regulaminem UPS  -   link do regulaminu UPS

    Zapoznaj sie z regulaminem TNT  -   link do regulaminu TNT

    Zapoznaj sie z regulaminem ParcelForce  -   link do regulaminu ParcelForce

  • 7. Zamówiłem przesyłkę, na kiedy mam się spodziewać kuriera?
  • Podczas składania zamówienia masz możliwość wyboru daty przyjazdu kuriera. Możesz zamówić kuriera także na dzień bieżący lub na każdy wybrany przez Ciebie dzień roboczy. W usłudze GLS masz możliwość kontaktu z kurierem.(patrz punkt 10.) Kurierzy pracują w godz. 9-18.

  • 8. Chciałbym podać dokładną godzinę odbioru paczki czy jest to możliwe?
  • Nie ma możliwości podania dokładnej godziny odbioru paczki. Kurierzy pracują od 9:00 do 18:00.
    Jest możliwość ustalenia przybliżonych godzin przyjazdu kuriera w dniu odbioru paczki.
    Po opłaceniu zamówienia wszelkie informacje zostaną Ci przesłane na adres e-mail.

  • 9.Czy muszę drukować etykiety?

  • Dla kuriera DPD, GLS, PARCELFORCE nie potrzeba drukować etykiet. Kurierzy osobiście dostarczają etykiety w dniu odbioru paczki.
    Dla kurierów TNT, UPS, INPOST etykiety przesyłane są na adres e-mail po opłaceniu zamówienia.

     

  • 10. Czy jest możliwość skontaktowania się z kurierem w dniu odbioru paczki?
  • Po złożeniu zamówienia na adres e-mail przesyłane są wszystkie dane do kontaktów z kurierami. W usłudze GLS przesyłany jest numer telefonu kuriera realizującego zlecenie. Dla zamówień z Polski godziny odbioru paczek przez DPD Polska to 8:00-18:00 Istnieje możliwość kontaktu z biurem DPD Polska pod numerem (+48) (22) 577 55 55, należy podać numer zlecenia pod którym będzie nadawana przesyłka (numer zlecenia APP/CRIN/....... wysyłany jest w wiadomości e-mail po opłaceniu zamówienia). Dla zamówień z Wielkiej Brytanii godziny odbioru paczek przez DPD UK to 8:00-18:00. Istnieje możliwość kontaktu z biurem DPD UK pod numerem 0121 698 3783, należy podać numer listu przewozowego który zostanie wysłany do Ciebie od INFOAGENT w dniu nadania paczki.
    Dla zamówień Parcelforce godziny odbioru przesyłek to 8:00-18:00.
    Istnieje możliwość kontaktu z kurierem w dniu odbioru przesyłki od nadawcy pod numerem +44 2476213455
    Należy podać numer paczki przesłany na adres e-mail zamawiającego podany w zamówieniu.

    KURIERZY DPD NIE MAJĄ OBOWIAZKU KONTAKTOWAĆ SIE PRZED PRZYJAZDEM DO KLIENTA.

  • 11. Nie mogę czekać cały dzień w domu na odbiór paczki. Czy mogę dostarczyć osobiście paczkę do oddziału?
  • Dla usług DPD oraz GLS istnieje taka możliwość, należy pamiętać przy tym aby uprzednio zgłosić to do oddziału danego Przewoźnika. Kontakt do oddziału GLS zostanie przesłany na adres e-mail po opłaceniu zamówienia.

  • 12. Czekałem/czekałam na kuriera, ale kurier nie przyjechał, co robic?
  • Nasi Kurierzy otrzymują zlecenia i ich zadaniem jest odebranie danej przesyłki od Klienta, zdarzają się sytuacje ze kurier z przyczyn technicznych nie jest w stanie odebrać przesyłki w danym dniu.
    Jeśli przesyłka nie została odebrana w wyznaczonym dniu sprawdź co było tego powodem wpisując numer do śledzenia paczki w polu "monitoruj przesyłkę".
    Możesz się również skontaktować z nami poprzez formularz kontaktowy, e-mail lub telefon.
    Biuro czynne jest w dni robocze od 8:00 do 18:00

    KURIERZY NIE MAJĄ OBOWIAZKU KONTAKTOWAĆ SIE PRZED PRZYJAZDEM DO KLIENTA.


    Trzeba pamiętać że biuro Euro-paka.pl w takich przypadkach służy pomocą.

  • 13. Chcę anulować zlecenie. Czy otrzymam zwrot pieniędzy?
  •  Tak, należy przesłać nam na info@euro-paka.pl informację o numerze zamówienia oraz numer konta do zwrotu. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 7 dni.

  • 14. Jak założyć konto?
  • Przy pierwszym zamówieniu konto można założyć automatycznie, podczas zamawiania przesyłki można wybrać opcje( chce założyć konto). Będą wtedy takie możliwości jak: historia zamówień, książka adresowa, saldo konta, wykonane płatności, histora faktur. 
  • 15. W jaki sposób mogę zapłacić za przesyłkę?
  • Płatność za przesyłkę można dokonać poprzez bezpieczny oraz szybki system płatności PayPal, Przelewy24, DotPay. Obsługujemy wszystkie karty kredytowe i debetowe oraz przelewy na brytyjskie oraz polskie konto bankowe.
    Płatności przy zwykłym, tradycyjnym przelewem mogą zostać zaksięgowane dopiero następnego dnia. Zalecamy wtedy przesłanie potwierdzenia przelewu w tytule podając numer zamówienia jaki został nadany podczas składania zamówienia ( 5 cyfrowy). Przyśpieszy to proces zamawiania kuriera.

  • 16. Czy mogę wysłać przesyłkę za pobraniem?
  • Nie.
  • 17. Czy mogę śledzić przesyłkę?
  • Tak, jest możliwość śledzenia przesyłki. Na Twoje konto w serwisie zostanie przesłany numer listu przewozowego za pomocą którego można śledzić przesyłkę w serwisie Euro-paka.pl
  • 18. Czy mogę zapłacić kurierowi za przesyłkę w dniu odbioru?
  • Nie. Kurier nie pobiera gotówki za odebranie przesyłki.
  • 19. Chciałbym otrzymać fakturę czy jest to możliwe?
  • Tak. Jest to możliwe. Faktury wystawiane są wyłącznie w walucie GBP. Nie ma możliwości uzyskania faktury w PLN.
  • 20. Do jakich krajów jeszcze można wysłać paczkę?
  • Paczkę można wysyłać do Polski i Wielkiej Brytanii, oraz do wielu innych Państw Europy.

    Kampusy uczelniane, akademiki na terenie Wielkiej Brytanii oraz wyspy Man i Jersey firma DPD nie obsługuje.